Etichete

sâmbătă, 2 martie 2013

Prima postare

        Salutare tuturor!
Acesta este primul meu blog si primul post pe acest blog .Am sa incerc sa nu va plictisesc,o sa abordez teme variate, articole interesante si curiozitati din diferite domenii , sfaturi practice dar si divertisment.

Am ales sa imi fac blog pentru ca de ceva timp locuiesc in afara tarii ( Norvegia ,Tromsø ),si ma gandeam ca acesta e cel mai usor mod de a-mi impartasi ganduri,sentimente, mai scap de plictiseala,de singuratate.De ce sa imi congelez creierul in cercul polar cand pot sa il folosesc aici.

Numele ales de mine pentru blog este un mic joc de cuvinte/litere.(bz.S.I : data nasterii mele , Sick este porecla mea de cand aveam 3 anisori )

 Sper sa ma pricep,e primul meu blog deci ... Radem,glumim ne simtim bine! Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu